The only one


E amuzant cum se schimba totul. Cum niste simple cuvinte venite de la el imi reaseaza lumea la picioare. E singurul care are puterea de a ma ridica dar si cel care ma poate pune la pamant. Nu am alte vicii sau dependente. El e singura mea dependenta, viciul de care nu cred ca voi mai scapa vreodata. Se afla in mine, in venele mele, in bataile inimii, in gandurile pe care le am nonstop. E omniprezent ca si o stafie care ma insoteste peste tot. Bucata din mine, cu mine si langa mine. Odata obisnuiam sa-i scriu tot ce simt, cu timpul mi-am dat seama ca nu exista cuvinte care sa exprime tot ce simt pentru el. L-am dorit mereu langa mine, chiar si atunci cand era plecat undeva, asa ca dorinta s-a materializat. Asa a aparut fetita noastra, Beatrice. Prin ea, il am mereu langa mine. E bucatica rupta din el. Expresia ei dimineata imi aminteste de diminetile petrecute langa el, cand isi deschidea somnoros ochii si se alinta spunandu-mi: "Buna dimineata, iubito!". Are expresia lui chiar si atunci cand se enerveaza. In ochii ei il vad pe el, iar in ochii lui ii vad iubirea pentru noi.
Mereu am spus ca iubirea e raspunsul la toate intrebarile. La mine iubirea e medicamentul pentru orice. Atat pentru o durere fizica cat si psihica. E destul sa ma stiu iubita si totul vine de la sine. 
In cazul nostru "iubire", "suflet pereche", "jumatate", e putin spus. Ceea ce e intre noi e mai presus de toate astea. E o completare si o sincronicare care ma uimeste zilnic. Chiar si atunci cand ne certam, gandim la fel si actionam la fel. Ne sincronicam perfect si comunicam telepatic. 
Nu ti-am spus cat de mult apreciez ceea ce faci pentru mine, pentru noi. Nu ti-am spus cat de mandra sunt de tine. Nici nu o sa-ti spun prea des, dar sa stii ca o fac. Aleg sa-ti scriu aici, ca sa ramana intiparit pe veci, putinele cuvinte care pot descrie cat de cat ce simt pentru tine.
Vreau ca peste cativa ani, sa citim impreuna ce am scris aici si sa ne amintim de momentele in care desi la mii de km distanta, noi am rezistat. Am comunicat, ne-am sincronizat, ne-am iubit si am rezistat. Nici nu ma indoiam vreodata. Stiu ca ce e intre noi e mai puternic decat orice poate exista pe pamantul asta. Dragostea noastra ar putea muta muntii din loc. 
In fiecare seara privesc cerul, amintindu-mi cum priveam stelele tinandu-ne de mana si imaginandu-ne diverse scenarii. Iar dimineata, cand ma trezesc si o vad pe ea, te vad pe tine si o iubesc ca si cum ai fi langa noi. 
Mi-ai zis ca ma iubesti mai mult decat pe tine. Habar n-ai cata putere au cuvintele acelea asupra mea. Nu doar ca zambesc, dar ma fac sa ma simt implinita. Ma uimesti mereu cata forta ai, cat de rece esti pe deasupra si cat de cald esti pe dinauntru. Cat de dur esti cu ceilalti si cata iubire imi arati mie. De ar stii toti lucrul acesta, te-ar iubi lumea intreaga. Dar asa, te iubesc doar eu. E de ajuns. Iubirea mea si a fetitei tale face totul.
Avem nevoie unul de celalalt, mereu am avut, de aceea nu a mers cu altii". Curand iubitule, curand vom reintregi omul din care am fost creati.
Cu dragoste, a ta viitoare sotie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Infinit