Invitatia

-Tu crezi ca as putea sa va las pentru altcineva? Niciodata. Nu-mi concep viata fara voi, nici macar nu vreau sa mi-o imaginez cum ar arata fara voi doua.
-Nu mi-e frica ca ai putea sa ne lasi, pentru ca Bea va fi mereu a ta si a mea, iar ea trebuie sa fie langa tine, sa te aibe. Iar eu, nu contez atat de tare, oricum sunt mama ei si nu vei mai scapa vreodata de mine, inevitabil ne vom bate" unul de altul. Ea e cea mai importanta acum, pentru ca e singura femeie care e a ta cu adevarat, si e singura care te va iubi mai mult decat o fac eu, iar ea va fi iubirea vietii tale, cea adevarata, pentru totdeauna. Acum stiu ca cealalta femeie din viata ta, este ea, si asta ma bucura enorm de mult.
Cuvintele astea le-am auzit ieri. Au fost cele mai frumoase declaratii de dragoste. Atunci cand cineva nu-si mai poate inchipui viata fara tine si copilul tau, mai ales cand el e tatal, e mai mult decat un simplu: "Te iubesc". E o invitatie la viata, la a trai pana la sfarsitul vietii alaturi de el. 
Nu pot descrie in cuvinte sentimentele de recunostinta, pentru ca am atatea. Si nu sunt lucruri materiale. E iubire, e liniste, e familie, e acasa. Ceva ce multi isi doresc si nu au.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Infinit