I will always love you!




Sunt pe cale sa termin o carte pe care o citeam in vara. Mi-am gasit timp, mai ales seara cand doarme Bea si e așa reconfortant. Cititul ma inspira si ma umple de frumos si iubire. M-a facut să-mi dau seama cat sunt de norocoasa si de iubita. M-a facut să-mi dau seama ca am langa mine doar oameni reali sinceri si care ma iubesc așa cum sunt. M-a facut să-mi dau seama cat te iubesc si ca atata timp cat si tu simți ceva pt mine e destul.
 Te iubesc si mi-e de ajuns. Cartea aceasta m-a facut să-mi amintesc momentele in care ma iubeai cu tot cu minte si suflet. Cand ne contopeam amândoi in plăcere atat fizica cat si sufleteasca. Mi-a adus aminte de nopțile in care ma iubeai atat de tare si fierbinte încât ma topeam la fiecare atingere si cuvânt frumos rostit de tine. Mi-a mai adus aminte de momentele in care îmi spuneai ca ma dorești si ma atingeai dur, apoi ca o recompensa la faptul ca m-ai avut, ma sărutai tandru si ma strângeai in brate. Mi-a amintit de multe zile si nopți alintate in care ne imbratisam si respiram la unison, mie dor sa retrăim momentele acelea. Știu ca vom avea altele si mai frumoase si pline de pasiune. Pana atunci rămâne sa ma gândesc cum te voi iubi atunci cand te voi avea in brate.
 Am de gând să-ți posed fiecare bucățică de piele si fiecare parte a corpului care nu a fost explorata nici măcar de tine. Vreau să-ți iubesc corpul si să-ți zăpăcesc mintea pana cand in ochi, in inima, in minte, in suflet, in respiratie si in fiecare por al corpului tau sunt doar eu. Vreau sa te strâng in brate si sa-ti șterg toate aceste luni de singurătate si lipsa de iubire. Am să-ți ofer tot ce nu am putut din cauza distantei, plusând cu iubirea fetiței tale. Nu promit ca am sa te fac cel mai fericit bărbat din lume, dar promit ca am sa te iubesc toată viata si am sa încerc să-ți fac viata la fel de fericita pe cat e a mea!
 Te ador bărbatul vieții mele!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Infinit