Zile vanilate


De cand s-a nascut Beatrice, zilele mele au inceput mereu cu zambete, fete caraghioase, oboseala, chicoteli, plansete dar si multa bucurie si dragoste. Atunci cand isi deschide ochii si ma vede, copilul asta parca il vede pe Dumnezeu. Ma priveste atat de adanc, uneori mi-e frica de faptul ca-mi vede sufletul si ma sperie treaba asta. Dar ma linistesc instantaneu pentru ca ea e singura care a fost atat de aproape de inima mea, inauntrul pantecelui meu si care e parte din mine. Ea e bucata din carnea mea, din inima mea si din sufletul meu. Ea e singura care-mi poate citi privirea si sentimentele. Doar ea poate sa ma faca fericita printr-o privire si un zambet atat de sincer si cald. Oricat de afona sunt, atunci cand incep sa cant si sa ingan cantecele care ei ii plac, rade cu gura pana la urechi si e cel mai fericit copil din lume. Ii spun mereu cat este de iubita, de mine, de tatal ei, de bunici si strabunici, de oameni cunoscuti sau necunoscuti, iar cand ii spun ca este frumoasa ii apare pe chip cel mai larg si frumos zambet. Stie de cand s-a nascut ca este cea mai frumoasa fetita de pe pamant. Ma prostesc si ma joc cu ea, iar ea se amuza si-mi ofera toata caldura si iubirea prin rasetele ei mici si gurita care se deschide in cel mai larg zambet vazut vreodata. Atunci imi dau seama ca oricum as fi eu, oricum as arata si oricum m-as comporta, ea ma va vedea cea mai frumoasa, cea mai buna si cea mai cea mama din lume. De aceea vreau sa dau tot ce am mai bun din mine, pentru ca ea sa aibe un model cat mai frumos de urmat. Deabia astept s-o aud cum rade in hohote, pentru ca deocamdata rasul ei este pe "silent":))
Pana sa fie apara ea, nu stiam ca exista asemenea sentimente pure si curate. Am crezut ca iubesc cel mai puternic dar ea m-a facut sa realizez ca exista ceva de nedescris. Ca exista fericire pura si neconditiodata. Exista dragoste nemarginita si completa, iubire multa pe care nu credeai ca o poti inmagazina in inima. Dar care curge mereu si mereu. Cel putin asa e in cazul meu. 
Oricat de obosita as fi, zambetul ei frumos ma face sa-mi revin, oricat as fi de suparata, ea rade si eu uit de orice problema pe care as avea-o. In momentul in care-si pune manutele mici si grase pe pieptul meu, si ma priveste in ochi, stiu ca suntem infinite, ca sunt iubita pur si neconditionat iar eu o iubesc la fel de mult ca si ea. Simt ca iubirea noastra e cea mai puternica dintre toate care au existat vreodata si ma simt invincibila. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Infinit