Bucăți de suflet

Sunt o ciudata, dar crede-ma ca in momentele mele bune sunt cea mai fermecătoare. Sunt cea mai perfecționistă femeie din lume si cu toate astea trăiesc in haos. Îmi place să-mi fac planuri si liste si sfârșesc prin a le face pe toate in cu totul alta ordine de idei, dar mereu le bifez pe toate. Mintea mea funcționează in situații critice, doar atunci e forțata sa funcționeze la capacitate maxima. Instinctele îsi fac apariția in momentele de adrenalina. 
Îmi place la nebunie sa conduc cu viteza. Cat merge mașina de tare. Ador sa-i aud motorul cum rage la putere cat mai mare. Sa simt adrenalina cum îmi invadează venele si fiecare por din corp. Atunci ma simt vie. 
Iubesc un bărbat cu tot ce am eu mai bun si simt ca sunt iubita la maxim de el. Îmi ador fetita, care e copia mea mai mică si de care sunt mândra. Maxim! O ador pe mama si pe sor'mea, ele 3 sunt femeile din viata mea. Si mai am 2 surori de la alte mame. Cică îmi sunt prietene, dar îmi sunt parte din suflet amândouă. Va ador! 
Ador toamna, cu vremea ei amestecată de frig si soare, frunze uscate si natura moarta.
Iubesc mâncarea buna făcută de mama , de mine si de iubitul meu. Niciodată n-am fost slaba, deoarece sunt persoana aia căreia ii place mâncarea si căreia ii e greu sa se abțină. 
Îmi place cafeaua cu lapte si cat mai dulce si sa fiu înconjurata de oameni dragi mie si aproape de sufletul meu. 
Cei care nu ma cunosc ma considera retrasa, nu sunt deloc așa. Cred ca sunt cea mai sociabilă persoana pe care o cunosc, dar numai cand sunt in preajma unor oameni pe care ii simt ca vibrează la fel ca mine. Cu cei pe care nu-i simt, ii ignor. 
Nu-mi fac planuri si vise, pentru ca trăiesc fiecare clipa la prezent. Am primit tot ce mi-am dorit si am vrut. Cineva acolo sus ma iubeste foarte mult si avut grija să-mi ofere tot ce am avut nevoie la timpul potrivit. 
Nu regret nimic si ma bucur de fiecare clipa in care sunt vie, simt, iubesc, vorbesc, scriu si pot privi cerul la fel cum il priveam de fiecare data cand ma rugam pentru cei dragi. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Arome de vanilie