Infinit

E trecut de ora 12, dar Trish nu poate dormi. De data asta pentru ca e fericita si mulțumită. Soțul ei doarme linistit si obosit langa ea. Au avut parte de cea mai romantica si pasionala noapte impreuna, au facut dragoste cum n-au facut-o de ceva timp. Săruturi senzuale, atingeri ferme si șoapte fierbinți in ureche. S-au devorat unul pe altul, flamanzi de carne cruda si iubire pura. Se simțeau unul si același.
-Îmi plac momentele astea, parca am fii unul.
-Și mie, raspunde ea. Asta înseamnă iubire.
-Tu esti tot ce am mai de preț pe lumea asta si ma bucur enorm ca esti soția mea. Pentru mine e simplu. Te am langa mine si am tot. Nu mai vreau nimic altceva. Sunt fericit.
-Vad si ma bucur ca simți asta si mi-ai spus. Nu voi mai plange la noapte, râde Trish.
-De ce sa plângi?
-Pentru ca tu vezi totul prea simplu, pe cand eu analizez totul si cand imi da cu virgula, plang.
-Da, dar eu vad in ansamblu. Am tot, sunt împlinit si fericit. 
-Ma bucur mult ca simți asta si ca am vorbit. Stiu ca ma iubești, doar ca uneori ma alint si vreau sa aud mai des ceea ce simți pentru mine. Te iubesc!
-Te ador!, spuse el, dupa care închise ochii si lua somn, epuizat de toată iubirea pe care i-o oferă ei.
Noapte buna

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Arome de vanilie