Micuta B



Azi este o zi speciala si unica! Implinesc 20 de saptamani de sarcina. Si 5 luni de cand micuta mea printesa, creste in interiorul meu. M-am surprins stand si gandindu-ma cum as putea descrie starea de fericire si beatitudine pe care o simt, cum as putea descrie dragostea care infloreste si creste odata cu dezvoltarea ei. Asa ca m-am pus pe scris.
Nu pot descrie in totalitate. Sunt fericita. Cam atat pot spune concret. Sunt bucuroasa ca exista, ca mi-a dat Dumnezeu binecuvantarea asta de a o avea, de a avea propriul meu inger.
De cateva zile ea e cea care se trezeste odata cu mine si imi spune: "-Buna dimineata!" prin cateva lovituri pe care le resimt atat de frumos. Nu pot decat sa zambesc. Nu credeam vreodata ca exista vreo lovitura care sa ma faca sa zambesc atat de pur si frumos. Nu stiam ca o creatura atat de mica si in continua dezvoltare, imi poate aduce atata fericire si bucurie in acelasi timp.
Uneori, ocupata cu alte treburi casnice, nu constientizez ca exista, dar are ea grija sa-mi readuca aminte ca ea se afla in interiorul meu, apoape de inima mea, si ca ma iubeste.
O ador! Mi-e atat de draga incat nu as putea niciodata descrie in cuvinte. De-abea astept s-o am in brate, s-o pup, s-o imbratisez, sa ma joc cu ea, s-o vad in bratele tatalui ei, gangurind si zambind.
 E cea mai pura si sincera fericire pe care am resimtit-o vreodata.
Te iubim micuta mea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Infinit