Evolutie


Pentru multe femei sarcina e un moment dificil, cu stari de rau, greturi, stari de suparare, chiar plans, pe care nu le intelege nici chiar persoana in cauza . In schimb momentele noastre au fost unice. 
Am primit vestea ca pe o binecuvantare, m-am bucurat de fiecare data cand vedeam burtica crescand, ma bucura si acum loviturile ei, chiar daca uneori devin dureroase. Nu m-au ocolit nici pe mine starile acelea in care te superi din orice si chiar plangi, fara sa intelegi ce se petrece cu tine. Am trecut si inca trec, unele fiind accentuate chiar de cei dragi, nestiind ca o femeie insarcinata e mai sensibila decat una care nu este insarcinata.
Dar minunea asta din burtica ma ajuta sa trec peste orice, sa raman in picioare, chiar daca imi vine sa cad si sa nu ma mai ridic.
Scriu pentru ca vreau sa marchez o alta schimbare, in bine. Se pare ca micuta noastra a inceput sa dea si din manute. Acum o simt prin toata burtica, nu doar intr-o singura parte. Iar asta e un prilej de bucurie si chiar sarbatoare pentru mine. Ma bucura aceste mici lovituri, pentru ca asta inseamna ca e vie, e bine, e activa si totul in regula. 
Uneori le iau ca pe niste cuvinte, prin care imi imaginez ca-mi spune: "Mami, sunt aici si te iubesc, nu mai fi trista." Iar eu nu pot decat sa zambesc cat mai larg si sa ma bucur de moment.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Infinit