Pentru suflet


E atat de cald afara si frumos, iar vremea asta iti da o stare de fericire simpla si fara prea multe motive. Oricat ai fi de suparat, soarele iti topeste orice rautate din suflet, doar iesi pana afara si stai putin, inspira aerul curat, priveste cerul si ai sa-mi dai dreptate. 
Am iesit cu o carte si anume "Diana cu Vanilie". Citind, m-a umplut de sentimente frumoase si de cuvinte dulci pe care simt nevoia sa le astern. 
Uneori ne simtim goi si fara sentiment, uneori ne doare sufletul cand o persoana iubita ne raneste, alteori nu ne simtim iubiti si atunci intervin gandurile negre. 
Azi mi-am dat seama ca nu ai nevoie de un om pentru a fi fericit. Ai nevoie de Dumnezeu si de tine. Mi-am dat seama ca poti fi fericit si implinit fara bani. Esti liber. 
Afara infloreste totul si prinde viata. 
Dumnezeu ne-a binecuvantat si in mine creste o viata, iar asta nu poate decat sa ma faca sa zambesc si sa ma umple de fericire.
M-a influentat mult vremea de afara, umplandu-mi sufletul de bucurie si caldura. Poate de-aia eram asa inghetati, de la atata frig.
Ia o carte si citeste, te va scoate din rutina asta numita viata, sau pur si simplu iesi la plimbare, roaga-te, ocupa-te de tine, fa-ti timp pentru tine. Iubeste-te, da-ti voie sa plangi cat vrei, apoi revino-ti, nu ramane mult in starea aceea, respecta-te pe tine insuti, ca si ceilalti sa te respecte. Invata sa razi, si razi mult. Bucura-te. Ca traiesti, ca esti sanatos, ca ai tot ce ai nevoie. Ca inca il ai pe Dumnezeu.
Iarta-te.
Doar asa iti vei impaca sufletul si te vei simti mai usor. Iar viata iti va parea mai frumoasa. 
Viata e frumoasa, trebuie doar sa stim din ce unghi s-o privim.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Infinit