Copilul meu

Dragul meu copil,

Cu fiecare zi esti tot mai aproape de a te tine in brate. Deocamadata ma multumesc sa te simt in pantecele meu. Simt cum misti, stiu ca-ti faci simtita prezenta. Simt ca esti acolo si-mi transmiti iubire. Sunt fericita zi de zi, fara un motiv anume. Doar faptul ca te stiu acolo in siguranta ma umple de bucurie.
Iti simt bataile inimii chiar daca nu le aud. Iti simt sufletul pulsand in mine.
Iubirea mea pentru tine, creste cu fiecare zi. Pot umple intreg globul pamantesc. Te iubesc.
Stiu ca ma simti, ca simti tot ce fac pentru tine, stiu ca ma auzi.. Esti un copil nascut din dragoste, esti un copil asteptat cu multa iubire. Sper sa simti asta si sa vii sa-ti cunosti noua familie. 
Erai ingeras si vei ramane mereu asa pentru mine, mama ta.
Iti multumesc copilul meu, ca m-ai ales pe mine, sa ma iubesti, sa te iubesc. Iti multumesc ca ne-ai ales pe noi ca parinti. Toate iubirea noastra ti-o vom darui tie.
Promit!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Gânduri despre si pentru fetita mea

Schimbări

Infinit